Sain tällaisen haasteen timantin touhuilulta..:) En saanut tähän laitettua sitä ossaa..

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

 Tässäpä mun 6

1.En voi käydä isommalla tarpeella kovin helposti jos olen jossain muualla kuin kotona tai koulussa asunnossani.Muuten tulee paniikki jos käyn muualla..heh..hmm..:)

2.Kun ostan purkkaa sitä pitää syödä monta kertaa päivässä..sitten alkaa ilma kiertää..:D

3.En voi kokeilla enkä anna kenenkään kokeilla mun sormissa noihin kohtiin joissa on suonet..hyi hyi alkaa ällöttää!!

4.Jos joku liian lähellä puhuu paljon sellaista missä on suhina äänteitä mua alkaa nykimään selästä..:DD Se riippuu kans aika paljon millasella mielellä on et alkaako nykii vai ei..:))


5. Haaveilen että pääsisin ulkomaille!

6. Olen todella utelias ja tykkään kytätä ihmisiä esim.galleriassa..:))) Salapoliisi...:D


haastan:
Murmeliinin
Hannahemulin
Reetan
Sari/minipeikon
Tiian
Kat:in