Tänään sain valmiiksi tällaisen tildapuput "seinävaatteen". Tämä onnistui mielestäni ihan hyvin..:) Ohjeen mukaan olis kuulunut laittaa myös pyykkipojat tonne koska puputhan roikkuvat pyykkinarulla mutta kun ompelin korvat noilla pistoilla kiinni niin ei se sit onnistunutkaan laittaa..:) no ei se haittaa! :)


Tässä siis kuvaa:



**********************''******************************
Sain äispältä synttärilahjaksi ihania seppälän pupu hahmo nenäliinoja..no enhän mä raaskinu niitä käyttää vaan nenäliinoina ku ovat niin hienoja. Tänään (30.12.08)sain päähän piston että teen noista laukun! :) Onnistui tosi hyvin ja tuli kyllä söpö.Tässä kuvaa:




eikä tuon tekoon edes tarttettu kuin vaan 5 nenäliinaa..:D
**************************************
Tein tänään (1.1.09)tällaisen tilda sweet bagin loppuun! :) Se on vähä muokattu..tässä kuvaa:


tuo pohja on tehty erilailla kuin oikeesti koska olin tehnyt jonkun virheen tuossa enkä sit enään jaksanut purkaa..laiska olen..:D
*************************************
Oon hurahtanut nyt Dotee Doll hahmoihin..:)) Tänään (4.1.2009) tein ensimmäisen doteeni..:)



Tämä on kukkaisrouva! :)
*************************************************



Eilen (3.1.2009) tein tällaisen tilda ankan vai hanhiko tää on..:)
**************************
Olen tehnyt nyt kaksi uutta doteeta..Nauru Sain ne valmiiksi( 5.1.2009)



Tämä on oikein pissis lady!

Toisen doteen kuvaa en saanut näkyviin..Huuto Pitää sit yrittää joku toinen päivä!