nappasin tämän arjan blogista

Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.


1. Mikä on nimeni ? *Hilma* 2. Missä asun ? *Katukivetyksen kupeessa* 3. Mikä olen ? *Isyyskokeet eivät valitettavasti paljastaneet mitään, kuten varmaan salaa toivoitkin. * 4. Millainen olen ? * Mä oon ihan täysin siihen kusessa, auta mua saamaan se mulle kullaksi!* 5. kuka olen ? *olet se joka olet* 6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni ?  *Jotain punaista ja makeaa, mutta en itsekään tiedä mikä se on.* 7. Mikä on ollut turhinta elämässäni ?  *Haureus, riippumatta siitä kuinka vähän tämä sinua miellyttää.* 8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ? *Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys.* 9. Miltä näytän ? *Kissanpissalta.* 10. Miltä tunnun ? * Ruusutarhalta.* 11. Miltä maistun ?  *Rikiltä.* 12. Miltä tuoksun ? *kuolemalta* 13. Missä minun kuuluisi olla ? *hunningolla* 14. Mikä minun kuuluisi olla ? *Pussirotta* 15. Mistä minut löytää ? *Lappeenrannan linnoituksesta, perimmäisestä nurkasta.* 16. Minkä ikäinen olen ?  *Aivan liian vanha* 17. Mikä on sukupuoleni ? *Tärkeintä on, että se on terve.* 18. Monta henkeä tähän piti haastaa ? *Pari, kolme.*